התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
NY
משתתףאנו עושים שימוש במערכת ובשרת של מישהו אחר (corky.net), שהם ידועים, קבועים ונתונים. מערכת הפורומים הזו דומה, כדבריך, לפורומים של משחקי התפקידים מסיבה פשוטה: זו אותה מערכת. לא אותה תוכנה – *ממש* אותה מערכת. פיסית. אין לנו כל אפשרות לעדכן את התכנה, בדיוק כפי שאיננו יכולים לשנות את התכנה של, אנ'יודע, google.com…
NY
משתתףמה עשינו לך?
NY
משתתףהרצות בשני שרתים שונים, ואשר בשתיהן אין למנהל אתר זה כל נגיעה או חלק. במלים אחרות: אי אפשר, נקודה. זה מה יש, ועם זה ננצח.
NY
משתתףאו שאמחק לך את העץ…
NY
משתתףאו משהו. אחת מהלהקות בהן הייתי חבר סבלה מקבעון גרמני מסויים, ומשם נובן רוב (חוסר) הידע שלי בשפה. למרבה הצער, מדובר בגרמנית על-פה ולא בכתב, וכך אין לי מושג עד היום איך לאיית Schnell!, למשל. Ja?
באשר לשם המקורי של חבר הועד המסתורי – *זה* המידע הסודי שניסינו להסתיר כל הזמן!NY
משתתףהידעתם, חברים, כי "האופטמן" פירושו "רב סרן" בגרמנית?
כנמפקד!NY
משתתףאך למרבה הצער לא שמור לי עונג זה בויכוח הנוכחי. סיכום הסיכום:
א. אין חיה כזו "חופש הביטוי" – לא בפורום הזה ולא בפורומים אחרים. לפורום כללים ספציפיים, ולמנהלתו ולי הזכות המוחלטת והבלתי מעורערת למחוק הודעות אשר אינן עומדות בהן, על פי שיקול דעתנו הבלבדי. מנהלי אתר/פורום שאינם עומדים על זכות זו (ומשתמשים בה בעת הצורך) מועלים בתפקידם.
ב. עצם אי המחיקה של *כל* ההודעות הבלתי קשורות אינו מעלה ואינו מוריד בכל הנוגד לזכות זו, כלומר, כל טענות ה-"למה מחקת את זה ולא את ההוא" הנן עקרות. זה שיקול דעת ההנהלה, וזהו.
ג. לו היינו מוחקים כל הודעה "מעצבנת או משעממת", היה עץ זה שרוף וקבור כבר מזמן, כמו גם עצים רבים אחרים. ההודעות שנמחקו הכילו *עלבונות*, *חרפות* ונושאים *שאינם קשורים לפורום*. מי החליט כך? *אני*, בתוקף סמכותי. תמהני, האם מישהו כאן (ואיני מתכוון דוקא אליך ספציפית, אהרון) טרח לחשוב – מה האינטרס של ניר במחיקת הודעות? האם יש לו דעה מוצקה בעניין הכללת סרטים ישראליים באיקון? (לא); האם הוא שונא את אלי הרשטיין? (לא); האם הוא מרגיש צורך עז במהומה? (כן, אבל לשם כך הוא זועם בדרכים…); או שמא, פשוט, ההודעות הנ"ל הדרדרו לידי ויכוח מכוער שמקומו לא כאן?איני מתכוון לכתוב עוד על נושא זה. היות ואתה ואני יודעים איש את דעת רעהו וממשיכים לא להסכים בעליצות (מצב נדיר, כמדומני, שראוי לשמרו ולו בשל איכותו המוזיאונית), איני רואה טעם בהמשך הויכוח, ודאי שלא באופן פומבי. אם יש למישהו נימוק חדש ומלהיב, יתכבד וישלח אותו לכתובת הדואר האלקטרוני המופיעה בראש הודעה זו.
אני סיימתי.NY
משתתףNY
משתתףהאם בשיר, כשלעצמו, יש תוכן מד"בי או פנטסטי כלשהו? (שיר הכלנית, כמובן. המקרר הנו מד"ב קשה למהדרין…)
לדעתי, התשובה שלילית. ולכן…NY
משתתףבמקום להפוך זאת למקצוע. י' כפולה בסוף מלה היא תועבה שאני מאמין כי אפילו האקדמיה לא תקבל. י' כפולה באמצע מלה פחות חמורה, אך עדיין שנויה במחלוקת.
ומה דעתך לגבי הקשר בין "מיתוס" כפי שהוצג כאן ובין "פנטסיה" או "מד"ב"?
NY
משתתףאני בטוח לחלוטין כי את משוכנעת ביסוד המיתי/פגאני העומד ביסוד השיר שפורסם כאן, ועם זאת אני מתקשה לתפוס את הקשר בינו לבין פנטסיה (על מד"ב אין מה לדבר כאן, כמובן). באותה מדה יכול אנכי, עם קצת דמיון, לפרסם כאן את שיר הפנטסיה המדהים הבא:
בהיר וזך, ריבוע לובן ממוסגר,
בבוהק אלומיניום וידית,
מלא בבקבוקים, פקקים, כפית,
עומד, שומר מפני אויב וצר.זמזום קבוע ילווה דרכיו,
בטרם אור יאיר ומאוחר,
אתמול, היום ולפעמים מחר,
עבר, הווה, עתיד, תמיד עכשיו.אך כל דבר טוב יש לו סוף,
ואף יודע זאת המקרר,
הן יום אחד הוא יתפגר,
ולא יוסיף עוד להביט בנוף.ראו, אחי, הגיע זה היום,
פסק זמזום, דממה השתררה,
ואנכי זעקתי "הו! נורא! –
נגמר האוכל, זה פשוט איום!"בקבוק של מים מיותם, פושר,
כגדם על גוויה זקורה,
יודע אנכי כי מות גבורה,
היה מנת חלקו של מקרר.נו, אז מה? מיתוס?
(פרט לכך: "עלי" ולא "עליי", "שרשי" ולא "שרשיי" וכו', ומה על החריזה?)
NY
משתתףהפתרון: לפני הלחיצה על "פרסם", *בודקים* את הטקסט כפי שהוא מופיע בתיבת העריכה של הפורום.
פרט לכך – ראי הסתיגויותי מהקשר בין "מיתוס" כפי שאת מציגה אותו לבין מד"ב/פנטסיה בפורום הסיפורים.
NY
משתתףNY
משתתףNY
משתתףהודעותי השונות בנושא (כאן ושם), היית יודע כי:
"סיפורים שישאו חן בעיני עורכי האתר והמימד העשירי *יפורסמו* בהתאם (ברשות המחברים, כמובן)" |(מתוך כללי פורום הסיפורים)|עוד שאלות?
-
מאתתגובות