שאלות על הרצאות

מציג 4 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #163417 הגב
      ???
      משתתף

      1.על מה זה בדיוק ההרצאה של חובב הטבע האפל / איגור (עידו) ארמיאץ'?
      2.על מה בדיוק תיהיה ההרצאה על המשחק דם פיות?
      תודה מראש

    • #187608 הגב
      ???
      משתתף

      מובן שעל מנת לדעת בדיוק על מה תהיינה ההרצאות צריך להיות נוכח בהן, אבל בקצרה:

      1. עדו ארציאץ', מעבר להיותו חובב מושבע, הוא גם מטייל מנוסה וחובב טבע. בהרצאתו, ידון עדו בקיו התפר שבין הפנטסטי והמציאותי – כיצד עומדים תיאורי טבע ותיאורים של בעלי חיים, כפי שהם מוצגים ביצירות פנטסיה, במבחן המציאות וכיצד הטבע המוכר סביבנו, יכול לעתים להיות קסום במידה שאינה נופלת מכל פנטסיה.

      2. משחק "דם הפיות", אותו הריץ יאיר סמבן זמן ארוך,כפי שמספר התקציר, עורר לחיים סוג של פנטסיה השונה בתכלית מן הפנטסיה המוכרת לנו. המשחק החי מאפשר לחובבים פרספקטיבה מיוחדת ושונה מזו המתקבלת בעת צפיה בסרט, או קריאת ספר. יאיר ייעזר במשחק החי כדי לדון במשמעויות וההשלכות של עולם פנטסיה מודרנית, עולם בו הקסום וה-"נורמלי" קשורים זה בזה כדמות ובבואתה במראה. כיצד יוצרים עולם שכזה, כיצד חיים / משחקים בו מה הן ההשלכות של אלה וכיצד/ האם נדע להבדיל מיהו בעצם בבואתו של מי?

      מקווה שזה ענה על שאלתך

    • #187649 הגב
      ???
      משתתף

      תודה רבה,ועוד כמה שאלות
      1.בקשר לדם פיות,זה יהיה איך אם יצרו את העולם וחשבו על המאפיינים שלו,או שההרצאה תיהיה יותר על העולם עצמו ועל החוקים שלו,או זה יהיה מעיין סיכום אל איך היה ויפרט את המהלכים שקרו במשחק.בבקשה תענו כי זה יקבע אם אני ילך להרתאה הזאת או לא.
      2.מישהובבקשה יוכל להסביר לי מזה סדנת כתיבה כי זה נראה לי שזה הרצאה לא רגילה,ומצתער על התמימו פשוט בחיים לא הייתי בסדנת כתיבה.
      תודה מראש

    • #187665 הגב
      ???
      משתתף

      מר דירדן היקר,
      1. מובטחני שההרצאה המדברת על "דם הפיות" לא תהיה סתם תיאור של המהלכים שקרו במשחק. יאיר סמבן הוא מרצה מנוסה ואיכותי ואני בטוח שהרצאותיו בכנס תהינה מרתקות. מעבר לכך, יהיה עליך פשוט לבקר בהרצאות ולגלות.

      2. בנוגע לסדנת הכתיבה, כשמה כן היא – סדנה העוסקת בכתיבה. כחלק מפעילות האגודה, מתנהלת כמעט בכל כנס סדנת כתיבה הדנה בהיבטים השונים של הכתיבה, בטכניקה ובמתן וקבלה של משוב. יולי הינה מנחה מנוסה של סדנאות מסוג זה, כך שאם אתה חוטא בכתיבה, יכול בהחלט להיות שזו הפעילות בשבילך.

      בהצלחה

    • #187666 הגב
      ???
      משתתף

      תודה רבה,הצלחת לשכנע אותי ללכת להרצאה דם פיות

מציג 4 תגובות משורשרות
מענה ל־שאלות על הרצאות

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

פרטים: