קול קורא להגשת אירועים לפסטיבל "אייקון 2012: תגליות"

ללא כותרת ללא כותרת פורום הסיפורים קול קורא להגשת אירועים לפסטיבל "אייקון 2012: תגליות"

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #164070 הגב
      ???
      משתתף

      שלום רב,
      פסטיבל אייקון הינו הפסטיבל הארצי למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים, שיתקיים השנה זו הפעם ה-16. מדי שנה מושך אליו הפסטיבל קהל של אלפי צעירים וצעירים ברוחם, ומציג להם תוכנית אמנותית ועיונית ענפה בתחומי הספרות, הטלוויזיה, הקולנוע, הקומיקס, המדע הפופולרי, האנימה, הספקנות "העל-טבעי" ועוד. הקהל בו הוא קהל בוגר, אינטליגנטי ומתוחכם, שתענוג לבנות עבורו הרצאות ודיונים.
      אנו מזמינים אתכם להגיש לנו הצעות להרצאות, סדנאות, פאנלים, חידונים, מופעים מכל הסוגים, משחקי תפקידים ואירועים נוספים – כל מה שמצית הדמיון ואת המחשבה. נשמח במיוחד להרצאות בנושאים שנמצאים על קו התפר שבין אגדה למציאות – התחומים שמהם שואבים המדע הבדיוני והפנטזיה את השראתם.
      השנה יערך פסטיבל אייקון תחת הנושא "תגליות" בין התאריכים 4-2 באוקטובר. נעסוק בגדולי החוקרים מכל הזמנים, בפריצות דרך מדעיות, וברגעים הקסומים שבהם גילינו מידע חדש ומלהיב על עולמנו. נדון בהמצאות הטכנולוגיות ובתגליות ספרותיות וקולנועיות. נשמח לקבל מכם הרצאות, הן בנושא הפסטיבל והן בנושאים כלליים הנוגעים למדע בדיוני, פנטזיה, מדע פופולרי וכדומה.
      ניתן להגיש אירועים באורך של 45 או 90 דקות.
      המועד האחרון להגשת אירועים הוא 15 ביולי 2012.
      לשאלות ולבירורים: lectures@iconfestival.org.il.
      בברכה,
      צוות התכנים
      פסטיבל "אייקון 2012: תגליות"

    • #191587 הגב
      ???
      משתתף

      פסטיבל "אייקון 2012: תגליות" מחפש משחקי תפקידים

      חברים יקרים,

      פסטיבל אייקון החל בימים אלה בגיוס משחקי תפקידים. גם השנה ירוצו במהלך הפסטיבל פרויקטים משובחים ומקוריים של משחקי תפקידים. אם גם לכם יש רעיון מקורי ומגניב לפרויקט שהייתם רוצים לראות קורם עור וגידים בפסטיבל הגדול ביותר של השדה למשחקי תפקידים, מדע בדיוני ופנטסיה, אל תהססו והגישו את הפרויקט שלכם עוד היום!

      למידע נוסף ולהגשת משחקים, פנו לאתר הפסטיבל http://www.iconfestival.org.il/2012/rpg-games. אם אתם מעוניינים להנחות בפסטיבל אבל לא מעוניינים להיות אחראים על פרויקט שלם, אל דאגה – פנו אלינו בדוא"ל roleplay@iconfestival.org.il ואנו נעזור לכם למצוא פרויקט שהולם את כישוריכם – אבל תודו שלנהל פרויקט זה הרבה יותר מגניב!

      וכמובן, פסטיבל אייקון שמח לקבל הרצאות, סדנאות, פאנלים או כל חומר אחר הנוגע למשחקי תפקידים. אם יש לכם רעיונות כאלה, אל תהססו להגיש גם אותם, באמצעות עמוד ההגשה הכללי לאירועים http://www.iconfestival.org.il/2012/submit2012.

      לכל שאלה או בקשה בנושא של משחקי תפקידים באייקון, אתם מוזמנים לשלוח מייל לכתובת roleplay@iconfestival.org.il. נשמע לשמוע מכם!

מציג תגובה משורשרת 1
מענה ל־קול קורא להגשת אירועים לפסטיבל "אייקון 2012: תגליות"

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

פרטים: