עוד הצעה לפעילות (תוספת לפעילות, למעשה)

ללא כותרת ללא כותרת פורום האגודה עוד הצעה לפעילות (תוספת לפעילות, למעשה)

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #160642 הגב
      ?? ???????
      משתתף

      אם האגודה אכן מתכוונת לקיים פסטיבל סרטי פנטסיה בפסח, ישנו ברשותי סרט אנימציה שאני מאמין שיתאים.
      הסרט נקרא Nausica of the Valley of Wind והוא שילוב בין פנטסיה למד"ב פוסט-אפוקליפטי, שמתאר את העולם לאחר שואה גרעינית. עולם שבמרכזו יער שפולט אדים רעילים, וששוכנים בו חרקי ענק וזוחלים ענקיים (שמכונים "אום") ששומרים עליו. גיבורת הסרט היא נסיכה בשם נאוסיקה, שמנסה לעצור את ניסיונותיהם של בני האדם להרוס את היער.
      את הסרט ביים הייאו מיאזאקי ("הנסיכה מונונוקי"). זה היה הסרט השני שהוא ביים (על פי סדרת מאנגה שהוא עצמו צייר וכתב), ולמרות שהסרט נעשה ב-1984 הוא גורם לחבר'ה בדיסני להיראות כמו גיבורי סרטם האחרון (דינוזאורים). הסרט פשוט עוצר נשימה ביופיו.
      הסרט הופץ בזמנו בארה"ב (ונאמר לי שגם בישראל) בגרסה מקוצצת ומסורסת (שהיו חסרות בה יותר מ-20 דקות), אבל העותק שברשותי הוא הגרסה המלאה, בלי הסצינות שהושמטו. לגרסה הזאת אין מפיץ בארץ. דיסני אמנם קנו את הזכויות עליו בארה"ב והם מתכוונים להפיץ אותו "מתישהו בשנה הבאה" (הם אומרים את זה מאז 98'). אבל אף אחד עוד לא קנה אותו להפצה בארץ, כך שלא צריכה להיות בעיה.
      בעיה שכן יכולה להיות: העותק שברשותי אינו על קסטת וידאו, אלא צרוב על CD. האיכות של התמונה טובה. אם תרצו להקרין את את הסרט, מישהו עם מערכת מחשב חזקה (לא כמו זו שיש לי בבית) יצטרך בכל זאת לבדוק את הסרט מתחילתו ועד סופו כדי לוודא שאין שום בעיות עם הקובץ (הסרט נתקע וכו'). חוץ מזה – אני אשמח להשאיל את הסרט לצרכי הקרנה בפסטיבל.
      נ.ב.
      הסרט הוא ביפאנית, עם כתוביות תרגום באנגלית.

    • #164306 הגב
      ???
      משתתף

      i think more anime movies in aguda events will be good.

מציג תגובה משורשרת 1
מענה ל־עוד הצעה לפעילות (תוספת לפעילות, למעשה)

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

פרטים: