עדכוני הועד 28.7: אמא"י, אייקון, פרס גפן, פרס עינת, אירוע ד"ר הו, עולמות, מחסן, שנתון, מחשוב, קהילת ג'וס ויידון, אספה כללית

ללא כותרת ללא כותרת פורום האגודה עדכוני הועד 28.7: אמא"י, אייקון, פרס גפן, פרס עינת, אירוע ד"ר הו, עולמות, מחסן, שנתון, מחשוב, קהילת ג'וס ויידון, אספה כללית

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #164121 הגב

      פרוטוקול ישיבת וועד האגודה למדע בדיוני ופנטסיה, שהתקיימה בתאריך 28.7.13.

      נוכחים: ליאת שחר-קשתן, הדס משגב, לילי דאי, עינת סיטרון, נעמה פרידמן, דמיאן הופמן, הדס נבנצל ויבגני קנטור-יו"ר אמא"י.

      סדר יום:
      1. אמא"י
      1.1 ישנה התארגנות עצמאית בשיתוף אוטוקשופ לקיום כנס קיץ המתעסק בתכנים דומים. אמא"י עוזרים להתארגנות זאת על ידי ייעוץ למארגנים
      1.2 בתאריך ה8.8.13 יתקיים אירוע תוכן במועדון הנוער "הכוכב השמיני" בהרצליה.
      1.3 בתאריך ה15.8.13 יתקיים אירוע קראוקה באשכול פיס רמת גן
      1.4 אמא"י יתרגמו את הסרט time of eve שהופק במסגרת פרויקט מימון המון: http://www.kickstarter.com/projects/693293489/time-of-eve-the-movie-on-blu-ray
      1.5 הבחירות לועד הארגון יתקיימו במסגרת פסטיבל אייקון, בתאריך 23.9.13 בשעה 20:00

      2. אייקון
      2.1 הדיון בנושא הבקשה לבזיון בית משפט שהוגשה לאחר אי קיום פסק הדין ע" אורי אביב יתקיים ב-2.10.13.
      2.2 מטה תוכניית אייקון נסגרה וארגון הכנס מתקדם לפי לוח הזמנים
      2.3 במסגרת פסטיבל אייקון תתקיים אסיפה כללית ובחירות.
      2.4 באייקון יתקיים אירוע ברצועת טרי פראצ'ט שידבר על המתות חסד. הועלתה בקשה לוועד – להקדיש את הכנסות ההרצאה לעמותת לילך, שמקדמת המתות חסד. הצבעה:
      נגד: 6
      בעד: 1
      הוועד דחה את בקשה.

      2.5 מחירים של אירועים באייקון-הוחלט שאירועים שעלותם לפסטיבל היא יקרה משמעותית מאירוע רגיל(הפקות מקור וסדנאות), כרטיס הכניסה לאירוע יתומחר בהתאם. ההחלטה על מחירי הכרטיסים תהיה של מנהלי הכנס ומנהלת הכספים.
      2.6 תקנון הטרדות וכללי התנהגות באייקון-תקנון ההתנהגות והטרדות מיניות באייקון יהיה התקנון של האגודה. תקנון האגודה יתוקן ויוכנסו בו שינויים שיובאו לאישור הוועד, לצורך התאמתו לאייקון ולכנסים אחרים.
      2.7 שיתוף פעולה של העמותה למשחקי תפקידים עם פסטיבל אוטופיה-נערך דיון על דרך הפעולה של הוועד מול ההחלטה של העמותה למשחקי תפקידים לקיים אירוע בשיתוף עם פסטיבל אוטופיה. הוחלט כי יו"ר האגודה תביע את אכזבתנו מהעובדה שהעמותה לא מצאה לנכון ליידע אותנו על קיום האירוע.

      3. פרס גפן – ההצבעה לחברי האגודה התחילה. בקרוב יופצו סימניות לספריות ויוקם צוות תומך פרס גפן.

      4. פרס עינת– הגשת הסיפורים לתחרות תיסגר ב29.8.13. ניסיון הפרסום דרך הפצת הודעות לבתי ספר לכתיבה הצליח.

      5. אירוע ד"ר הו- מתוכנן בחנוכה, לכבוד חמישים שנה לד"ר הו. האירוע יתקיים כנראה ביום חמישי שבו לא יתקיים כנס מאורות. גליה בהט מנהלת את הכנס, היא מחפשת מקום ותגיש תקציב.

      6. עולמות
      הוועד מינה את הדס נבנצל למנהלת עולמות 2014. פה אחד. עקרונית, בזמן בו אין מנהל לכנס [מיד אחרי עולמות למשל], יהיה איש קשר ייעודי בוועדים של העמותות שיהווה מוקד לפניות בקשר לכנס.

      7. מחסן-האופצייה הנבחנת כרגע היא של מחסן בגודל -64 קוב, הממוקם בחולון ומאפשר גישה למחסן 24 שעות. בשבועות הקרובים תיערך בדיקה האם המחסן מתאים לצרכי האגודה והכנסים השונים ותתקבל החלטה בשיתוף העמותות השותפות באייקון ובעולמות. השאיפה היא ששכירת המחסן תתבצע לפני אייקון וכל הציוד של אייקון יוחזר לשם אחר הפסטיבל.

      8. שנתון
      שת"פ עם ספריית העוורים – נוצר קשר עם ספריית העיוורים במטרה להנגיש את ספרי היה יהיה לעיוורים וכבדי ראייה. שת"פ זה נמצא בחיתוליו, וכנראה יתקדם אחרי אייקון.

      9. מחשוב
      9.1 אתר-בעקבות הצעות מחיר שהוגשו, אושרה מסגרת תקציב לבניית אתר חדש. סכום זה מיועד לבניית תשתית ועיצוב לשני אתרים-של האגודה ושל אמא"י.
      9.2 נציגת הוועד השתתפה ביום עיון של גוגל לעמותות, בו ניתן הסבר על הכלים החינמיים של גוגל לפרסום וקידום עמותות. סיכום מסודר של היום יועבר לוועד.

      10. קהילת ג'וס ויידון הישראלית
      נערכה פגישה בין יו"ר האגודה לבין ורדית גרסלר ושובל חדד בנוגע לשיתוף הפעולה בין האגודה לקהילת ג'וס ווידון הישראלית. בעקבות הפגישה הועלתה הצעה לסייע להם בקיום אירועים.
      הצבעה: פה אחד.

      11. אסיפה כללית ובחירות
      אסיפה כללית של האגודה הישראלית למדע בדיוני ופנטזיה תתקיים במהלך פסטיבל אייקון בתאריך 23.9 בשעה 18:00, באשכול פיס, תל אביב. על סדר היום:
      • אישור דו"ח כספי ודו"ח מילולי של האגודה
      • סיכום פעילות הוועד היוצא
      • בחירות לוועד האגודה
      הודעה רשמית על תתפרסם באתר האגודה בתאריך 13.8, וניתן יהיה להגיש מועמדות לוועד האגודה עד לתאריך 13.9, 23:59

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־עדכוני הועד 28.7: אמא"י, אייקון, פרס גפן, פרס עינת, אירוע ד"ר הו, עולמות, מחסן, שנתון, מחשוב, קהילת ג'וס ויידון, אספה כללית

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

פרטים: