עדכוני הועד 28.5: אמא"י, פרס גפן, פרס עינת, עולמות, אייקון- עדכון רישום הסימן המסחרי, כנס אייקון

ללא כותרת ללא כותרת פורום האגודה עדכוני הועד 28.5: אמא"י, פרס גפן, פרס עינת, עולמות, אייקון- עדכון רישום הסימן המסחרי, כנס אייקון

מציג 7 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #164071 הגב

      ישיבת וועד מאי 28.5.12
      משתתפות: ענבר מאירסון, ליאת שחר-קשתן, עינת סיטרון, הדס נבנצל, נעמה פרידמן (טלפונית), הדס משגב (טלפונית), לילי דאי (טלפונית).

      1. אמא"י
      ארגון כנס הקיץ "כאמ"י" נמצא בעיצומו, רוב הסגל כבר גויס. כמו כן התחילו ההכנות לקראת הבחירות שיתקיימו בכנס. מלבד זאת, ישנם פרויקטים רבים נוספים: נערכה מסיבה, מתוכננת הקרנה של סרט יפני ופרוייקט הספרייה ממשיך לגדול.

      2. פרס גפן
      בעקבות פנייתו של רמי שלהבת נערכה ישיבה בנושא עתידו של פרס גפן והועלו בה כמה הצעות לשינויים בהתנהלות הפרס, ההצעות ידונו במפגש פעילים שייערך באייקון 2012, לקראת המפגש יפורסם מסמך המפרט את השינויים המוצעים. הצבעה לשלב ב' תיפתח בכנס בדיון. 90 אנשים הצביעו לשלב א '.

      3. פרס עינת.
      לקראת פתיחת הפרס השנה יתבצעו כמה שינויים ועדכונים מינוריים בתקנון הפרס. לכשייסתם הליך זה תיפתח ההצבעה. לאגודה דרוש מנהל נוסף לפרס, אשר יהיה אחראי על תחרות הסיפורים.

      4. עולמות
      נערך דיון על נושא לעולמות 2013 ונבחר: מנהיגים ומורדים . לאחר פסטיבל אייקון יתחיל גיוס התכנים לכנס.

      5. אייקון-עדכון רישום הסימן המסחרי
      הוגשה תביעה לבית המשפט המחוזי כנגד העמותה הספקולטיבית, אורי אביב ובעלי התפקידים בעמותה. הצד השני הגיש בקשה לעיכוב ההליכים עד קבלת ההחלטה מרשם סימני המסחר ? לאור תגובתנו לבקשה זו החליטה השופטת שלא לעכב את ההליכים תוך שהיא מרחיבה את הדיבור בדבר היקף הפרת הזכויות כפי שעולה מכתב התביעה.
      בעקבות פניה של איתי גרייף לעורך הדין של האגודה הושג הסכם פשרה מחוץ לבית המשפט שבו איתי גרייף מסכים לא להיות פעיל בפסטיבל של אורי אביב וכן הסכים לתת תצהיר עם פרטים החשובים להמשך ההליכים. בית המשפט נתן תוקף של פסק דין להסכם הפשרה.
      אורי אביב הגיש סיכומים במסגרת הליך ההתנגדות בפני רשם הפטנטים. בסיכומים חרג אורי מהמותר על פי הדין ולאור כך הגשנו בקשה למחיקת חלק מסיכומיו ? רשם הפטנטים קיבל את הבקשה שלנו. לאור המחיקה אורי הגיש בקשה לביטול החלטת הרשם, הרשם לא קיבל את בקשתו ופסק כנגד אורי אביב 5,000 ₪ הוצאות! אורי צריך לשלם סכום זה תוך שהסכום צובר ריבית והצמדה עד לתשלום בפועל (טרם שולם מתאריך 6 ביוני).
      במקביל, הגישו אורי אביב והעמותה הספקולטיבית תביעה שכנגד על הפרת סימן מסחר נגד האגודה ונגד ליאת שחר קשתן.
      הוגש כתב הגנה בתביעה שכנגד.

      6. כנס אייקון
      ארגון הכנס מתקדם, יצאה קריאה לגיוס תכנים, וגיוס הסגל בעיצומו.

    • #191579 הגב
      גל
      משתתף

      האם אורי צריך לשלם לרשם או לאגודה?

      מה זה אומר שהשופטת החליטה לא לעכב את ההליכים והרחבת היקף הדיבור? האם תהיה החלטה לפני אייקון?

      מה העיריה אומרת על כל המהלך הזה? והסינמטק? מזמן מזמן אני זוכר שהיו דיבורים מול העיריה שהם לא יאשרו שני פסטיבלים בו זמנית. (אני מוכן לקבל עדכון במייל אם הפורום פומבי מדי לזה).

    • #191580 הגב
      רז
      משתתף

      שאני לא יודע אם היא עלתה בפניה של רמי, אבל אם לא, אני מבקש להוסיף גם אותה לדיון:
      בעבר, שלב סינון הספרים והסיפורים לקראת מועמדות סופית נקרא "הזכאים למועמדות". היום הוא נקרא "מועמדים שלב א'". אני חושב שצריך לחזור לנוסח הקודם. הנוסח הנוכחי נותן לכל מני הוצאות וסופרים קיקיוניים את הזכות לצרוח "אני מועמד לפרס גפן!" והאגודה פחות או יותר מאשרת את זה (לאף אחד אין כח להתחיל לשמוע הסברים על ההבדלים בין "מועמד שלב א'" ו-"מועמד שלב ב'"). בואו נחזור ל-"זכאים למועמדות" – שינוי קטן בסמנטיקה, אבל גדול במשמעות.

    • #191581 הגב
      ???
      משתתף

      אני פה רק לרגע :)

      אורי צריך לשלם לאגודה.
      ההליכים בבית המשפט ואצל רשם סימני המסחר הם שני הליכים נפרדים. ההחלטה של השופטת היא בבית המשפט, והליך זה מתחיל רק עכשיו. ההליך אצל הרשם בעצם מסתיים בימים אלו, והשלב הבא הוא ההחלטה בנושא רישום סימן המסחר. אנו מקווים להחלטה לפני אייקון.

      בנוגע לשאר, תקבל ממני מייל בעוד כמה ימים, כשאחזור לארץ.

    • #191582 הגב
      ???
      משתתף

      אנחנו נוסיף את ההצעה לנושאי הדיון במפגש הפעילים באייקון.

    • #191583 הגב
      גל
      משתתף

      לת

    • #191584 הגב
      גרומיט
      משתתף

      הדברים שהבאתי בפני הוועד וועדת הפרס נגעו יותר למבנה הפרס ולצורה שלו, מה שמשליך רק בעקיפין על העניין שעליו הערת (כלומר, אם מבנה הפרס וצורת הבחירה של המועמדים יהיו ברורים יותר, זה יצטרך לכלול גם את ההגדרה הפורמלית של המועמדות, עניין שבאמת שכחתי להתייחס אליו. החלקים החשובים יותר של ההצעות שלי יועלו לדיון פומבי סמוך יותר לאייקון.

    • #191585 הגב
      Boojie
      משתתף

      אם כי "שינו" זו כנראה מילה גדולה – אני מניחה שפשוט שכחו מזה באיזשהו שלב, באחד מהחילופים המרובים בין ועדות פרס גפן שונות, וזהו.

מציג 7 תגובות משורשרות
מענה ל־עדכוני הועד 28.5: אמא"י, פרס גפן, פרס עינת, עולמות, אייקון- עדכון רישום הסימן המסחרי, כנס אייקון

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

פרטים: