ספר בהמשכים – תוכנית בבל

ללא כותרת ללא כותרת פורום הסיפורים ספר בהמשכים – תוכנית בבל

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #163987 הגב

      הרעיון היה אצלי כבר כמה שנים טובות, רק לפני שנתיים התחלתי להעלות אותו על כתב. מאז היו לי כמה תקופות יבשות (אתם יודעים, צבא) ומלא שכתובים (מה לעשות, לפעמים כשמגיעים הביתה אחרי 21 עם תוכן, ובכן, מעניין אפשר להגיד, פתאום מתחילים לראות דברים אחרת) ועכשיו אני מנסה לכתוב יותר בזמן הפנוי, בפלאפון, בנייד ובבית. מדובר על מדע בדיוני שבו לשם שינוי ישראל מככבת כמעצמה שיצרה מושבה בצידו השני של היקום… התקציר יעשה את זה יותר טוב:

      לאחר שתנאי המחיה על כ"א נעשו לבלתי נסבלים נאלצו בני האדם לחפש פתרון. אחד הפתרונות שהוצגו היה 'פרויקט ציון' הישראלי המקביל לאמריקאי, אירופאי ואסייתי. פרויקט יקר, ארוך טווח ובעל ממדים עצומים, פרויקט שנועד ליצור חלופה לכ"א. כ120 שנים לאחר תחילת הפרויקט, בשנת 2280, כשהוא נמצא רק בשלבי קליטת התושבים שלו כבים שערי הקפיצה בין ציון לכדור הארץ והקשר מנותק ללא הסבר, הנסיונות הרבים לחדשו כשלו.
      כיום, בשנת 2310, מתגברת המתיחות בין ברית ציון לבין איחוד התאגידים ומתנהל מאבק פוליטי פנימי אלים בתוך אשר מאיים על יציבותה. בתוך המאבק נקלעים מספר אנשים, ביניהם קצין צעיר בשם דוד לוי הנחשף למידע ופרטים על תגלית ארכאולוגית נדירה העשויה לשנות את פני העולם בפעם השניה בהיסטוריה של האנושות. הכל מתחיל להתלקח כשהאנשים שנחשפו למידע מתחילים להעלם.

      נכון לעכשיו יש 3 פרקים מוכנים (שמתעדכנים מדי פעם בתיקונים מינוריים של ניסוחי משפטים, שגיאות כתיב או שגיאות לוגיות כמו תאריכים וכו – למרות שדווקא את הקטע הזה כיסיתי לגמרי. העלילה לא בדיוק משתנה אז…)
      יש לי ברפוסיטורי מה שנקרא עוד איזה 2 פרקים מלאים שאני צריך לעבור עליהם ואני ממשיך לכתוב.
      עד כה בגרסאת ההדפסה DAVID 11 A4 יוצא 40 עמודים (רק 3 הפרקים המוכנים).
      מעדכן באופן קבוע, מקווה שתהנו לקרוא כמו שנהניתי לכתוב!

      נ.ב
      אשמח לקבל ביקורות בונות!
      תוכנית בבל – הקישור

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־ספר בהמשכים – תוכנית בבל

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

פרטים: