כנס "עולמות" מגיע

ללא כותרת ללא כותרת פורום הסיפורים כנס "עולמות" מגיע

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #164004 הגב
      ???
      משתתף

      ההמתנה כמעט הסתיימה.

      חודשים של ציפייה והכנות הגיעו לסיומם. בשבוע הבא זה סוף כל סוף קורה: כנס "עולמות 2011" מגיע ואיתו כל האירועים הכי מעניינים, הכי מקוריים והכי מלהיבים לפסח!

      יומיים גדושים במשחקים, שעשועים, פאנלים, הרצאות, סרטים, מופעים, תחרויות ופרסים מחכים לכם, ועוד שלל אירועים אחרים בתוכניה. והשנה, בנוסף לפעילויות הרגילות באולמות יופעל גם הפונדק – החדר שהכנו עבורכם למנוחה, למשחק ולשיחות רעים – ויארח מפגשי פורומים, פגישה עם הסופרת יעל פורמן, מכירה פומבית של ספרים, הדגמות למשחקי שולחן, ואפילו ליל סדר קהילתי.

      אל תחמיצו את:

      מלחמת הזמן – חידון "דוקטור הו" הגדול בכל הזמנים. לאנשים שלעולם אינם שבעים מלדון ביתרונותיו של הדוקטור התשיעי על פני העשירי, לאלה שיודעים להעריך חלל שגדול יותר מבפנים מאשר מבחוץ ושיודעים לשרוק את נעימת הפתיחה של הסדרה, וגם לכל השאר.

      הכינותי מראש: הארי פוטר – סדנת יצירה לקוסמים ולמכשפות בהנחיית בתיה עוזיאל, מגישת תוכנית הטלוויזיה הקלאסית של הטלוויזיה החינוכית, "מלאכת יד עם בתיה עוזיאל". בסדנה תוכלו ליצור את חולצת אחד מארבעת הבתים המופיעים בסדרת הארי פוטר!

      נולד לפילק: שלב כתיבת השירים כבר הסתיים ועכשיו מגיע החלק הכיפי באמת: כותבי הפילקים שעלו לגמר יבצעו אותם בפניכם לקול תשואות הקהל. במופע ישולבו גם פילקים מוכרים ואהובים משנים קודמות.

      עולמות2011 – http://www.olamot-con.org.il

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־כנס "עולמות" מגיע

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

פרטים: