איך נוצרה מתמטיקה או הטעות של אלוהים

ללא כותרת ללא כותרת פורום הסיפורים איך נוצרה מתמטיקה או הטעות של אלוהים

מציג 4 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #162859 הגב

      בראשית ברא אלוהים את אחד ואת שתיים ואת המספרים החד ספרתיים ואת המספרים הרב ספרתיים, ויראה כי ממש רע, אך אין מה לעשות, כיוון שמשרד החינוך דורש. ויהי ערב ויהי בוקר יום אחד.

      וישאל אלוהים את משרד החינוך מדוע צריך את דבר הרשע הזה, ולא יען משרד החינוך כי אין תקציב לנייר מכתבים והם היו עסוקים בדברים אחרים. ויאמר אלוהים משפט פיתגורס כי המשולש ישר הזווית היה מעוצבן ואיים לתבוע אותו. ויראה כי לא טוב, כי משפט פיתגורס כלל חזקות, אשר יבראו רק מחר. ויהי ערב ויהי בוקר יום שני.

      ויברא אלוהים את החיבור והחיסור, את הכפל ואת החילוק, את החזקה ואת השורש אשר שימשו כדי שיהיה אפשר לעשות כל מיני שטויות עם המספרים. ומכיוון שמשרד החינוך עדיין לא השיב תשובה, אלוהים הטיל חרם ואסר את החילוק באפס ואת השורש של מספר שלילי. וירא כי ממש רע, פעמיים כי רע, כיוון שבריאת המספרים אשר אינם טבעיים מתוכננת רק למחרת היום. ויהי ערב ויהי בוקר יום שלישי.

      ויברא אלוהים את המספרים השליליים והשברים ואת המספרים האין סופיים ואת המספרים האי רציונליים. ויחליט אלוהים שפלוס כפול פלוס הוא פלוס, שפלוס כפול מינוס הוא מינוס, וגם ההפך כיוון שחוק החילוף חל בכפל, ושמינוס כפול מינוס גם שווה פלוס. הדבר לא היה הגיוני בעיני ה' שמינוס כפול מינוס שווה פלוס אך אלוהים ממש התעצבן על משרד החינוך בגלל ששלחו לו תשובה כתובה על עטיפה של מסטיק בזוקה אשר בה הם טוענים שאיבדו את שאלתו. וידע אלוהים כי דבר שקר זה מכיוון שאלוהים שאל את משרד החינוך בעל פה ולא בכתב. וירא כי רע, כי הוא עדיין לא ברא את החוקים המתמטיים וכבר הזכיר אותם. ויהי ערב ויהי בוקר יום רביעי.

      ויציק אלוהים למשרד החינוך וימטיר על ראשם מאות חוברות בחינה בלשון אשר על כולן נכתב "משרד החינוך" בשגיאות כתיב. ויברא אלוהים את המשולש שווה צלעות ואת המשיק למעגל ואת דמיון המשולשים ואת שאר הגיאומטריה. ויראה כי רע, כי כבר מזמן ברא את משפט פיתגורס ואת המשולש ישר זווית וזה שיבש לו את הסדר. ויהי ערב ויהי בוקר יום חמישי.

      וישלח אלוהים שליחים למשרד החינוך שיהפכו שולחנות ויעשו בלגן כי משרד החינוך איים לקצץ בשעות לימוד התנ"ך. אולם השליחים לא הצליחו להפוך את השולחנות, כי הם מוסמרו לרצפה כיוון שמשרד החינוך כבר היה מנוסה בפעולות כאלו. וימרוד אלוהים במשרד החינוך וישלח בהם פתקי הצבעה מזויפים. ויברא אלוהים את המשוואה האינטגרלית והדיפרנציאלית. ויראה אלוהים כי התלמידים סובלים מהמתמטיקה ומשרד החינוך עסוק בבחירות ויברא אלוהים את המחשבון כדי לעזור לתלמידים להשיג ציון עובר בבגרות. ויקלל אלוהים את המתמטיקה כי היא רעה וזרק על משרד החינוך את לוחות הברית והם נבקעו וזרק גם את עגל הזהב. ויראה כי ממש נורא וקטסטרופלי. ויהי ערב ויהי בוקר יום שישי.

      ויקח אלוהים חופשה ממעשי הבריאה ולא ייקח את שעונו כי הוא מבוסס על מספרים ואלוהים שונא אותם ולא ישים לב לזמן שעובר וירדם, ועדיין לא התעורר.

    • #183141 הגב
      ???
      משתתף

      כי זו אמורה להיות בדיחה, וזה לא מצחיק.

      אבל אני חושבת שיש לרעיון פוטנציאל, אם תעשה את זה אחרת, לא במסגרת ימי הבריאה.
      קח את אלוהים שהמציא את המתמטיקה ובכל זאת שונא אותה, וקח את זה למקום הרבה יותר מופרע.
      ואז זה יכול להיות ממש מצחיקץ

    • #183142 הגב

      כאשר כתבתי את הסיפור הזה הגדרתי לו כמה מטרות:
      1. לשעשע את הקורא בו.
      2. להעביר ביקורת על המתמטיקה.
      3. להעביר ביקורת על משרד החינוך.
      כמו כן גם רציתי להציג תשובה אפשרית לכיצד נוצרה המתמטיקה.
      בסיפור הזה אין ממש נקודה, רק חוסר חיבה למתמטיקה

    • #183143 הגב

      סיפור חביב ומבדר למדי, כתוב בצורה מעניינת והומוריסטית. כמו כן נהניתי מהעובדה שהשתמשת במבנה הבסיס של ימי הבריאה ושסיימת כל פסקה ב"ויהיה ערב ויהי בוקר יום כך וכך". המשך בכתיבתך.

    • #191265 הגב
      ???
      משתתף

      בחלקו מצחיק מאוד, בחלקו נשמע כמו… (תסלח לי זה יעצבן אותך) שיעור מתמטיקה. יש חלקים שהעין מרפרפת קדימה, אבל זה לא מפריע לחייך בפסקה הבאה.
      משפט הסיום חזק מאוד.

מציג 4 תגובות משורשרות
מענה ל־איך נוצרה מתמטיקה או הטעות של אלוהים

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

פרטים: