התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
pazroמשתתף
אז זו בדיוק הנקודה, אפשר.
הבעיה היא אחרת ומענינת הרבה יותר, בשנים האחרונות מודל מכירת הכרטיסים (המודל הצופה את כמות הכרטיסים שימכרו בכל רגע נתון) השתנה מאוד.
אם עד לפני ארבע שנים היה מודל קבוע שעבד בכל כנס (ואני עקבתי גם אחרי כנסים בהם לא נתלתי חלק בארגונם), בארבע השנים האחרונות חל שינוי, שנגרם מסיבות שונת ורבות.
באופן מעניין המודל של השנים האחרונות לא עבד באייקון האחרון, אומנם בדיעבד ברור לי למה המודל השתנה אך לא הצלחתי לחוזת את השינוי במועד.דבר נוסף כל מנהלי המכירות ובעלי התפקידים הקשורים לתחום באייקון האחרון גדלו בתקופה בה עבדנו עם המודל ה"חדש".
מה שגם לכך שהיו תורים בתחילת הכנס.pazroמשתתףהפורום שונא אותי, כבר פעמיים כתבתי תגובה וכל פעם היתה סיבה אחרת למה אי אפשר להעלות אותה.
רז אתה לא לבד במחשבה שצריך לחזור למכירה ידנית ולוותר על מערכת ממוחשבות.
אני יכול להעיד כי אחרי כל כנס, בו אני היתי מעורב, מאז שהתחילו להשתמש במערכות ממוחשבות היו כמה מותיקי האגודה קמים ומעלים את אותם טיעונים.
איך פעם הכל היה טוב יותר, אמין, נוח ובעיקר יותר מהיר. אך אני חושש שמה שאתה זוכר בכזו חיבה זו פיקציה.דבר ראשון צריך לזכור כי הסטנדרטים שלנו לאיך נכון לנהל כנס השתנו מאוד לאורך השנים. היום חושב לנו לא רק מהיא השורה הסופית, אלא גם מה היה בכל אירוע, כמה כרטיסים נמכרו ובכמה כסף.
דבר נוסף וחושב יותר הוא העליה ברמת ומרכבות הכנסים, אם לפני 7-9 שנים, כנס יומי שהכיל 10-15 אירועים שלהם נמכרו כרטיסים היו האידאל שלנו, היום גודל ורוחב הכנסים הרבה יותר גדול.לאורך השנים מסיבות שונות היו כנסים בהם לא היה אפשר להקים מערך מכירה ממוחשב, באותם כנסים ניסינו מספר שיטות וגישות למכירה ידנית.
אני יכול לסכם ולומר כי מנסיוני, ניתן (אם ממש חיבים) למכור ידני כרטיסים לכנס המכיל עד 20 אירועים ליום ובסך הכל מכיל עד 50-60 אירועים. אם רוצים להוציע גם נתוני מכירה ברמה סבירה עד טובה, אזי כמות האירועים תירד לכחצי ממספרים אילו.מעבר לכך לא ניתן, תוך השקעה סבירה, לקיים מכירה ידנית.
pazroמשתתףלעולם לא תוכל לרצות את כולם.
פרוטוקול ישיבה צריך להכיל את נושאי הישיבה, עיקרי הדברים שנאמרו וסיכום.
pazroמשתתףעד כמה שאני יודע הצתרפות מהם היתה זניחה.
שי
pazroמשתתףולפני שמישהו יקפוץ אז לא הרצאות ע"ש עמוס גפן זה לא מה שיש לי בראש.
לדעתי למרות שאנו יכולים ואכן מצליחים להפיק תוכן נהדר, לפעמים יש לנו בעיה בשיווק, ובעיקר כשאנו מנסים לשווק דברים לא לאנשי האגודה.
לכן היתי מאוד שמח לראות אותנו חוברים לגוף הרצאות קיים, ועובדים מולו כספקי תוכן.
למשל, חשבתי על הקתדרה של מוזיאון ארץ ישראל בת"א.שי
pazroמשתתףבסופו של דבר רוב הבעיות מתחילות מריב אישי בין שני אנשים,
ששניהם צריכים לעזוב כדי לנוכל להתקדם.pazroמשתתףבעיקר כי המצב האומלל שהגענו אילו, ששיאו הוא הסכם המדובר, אשמים שני הצדדים גם אייקון וגם האגודה.
אייקון יכול להיות פלטפורמה מדהימה לקהילה להרחיב את ההכרה בה והשפעתה,
לאייקון היום יש שם והכרה גם מקומית וגם בינלאומית. הכרה זו ניתן לנצל לטובתנו אם רק נזנח את הריבים הקטנים ונתקדם.pazroמשתתףוזה עקב מבנה תוכנת המכירה של הסנימטק (שאין לי את הכח לדבר אליה ולכן פשוט תאלצו להסתפק במה שאני אומר).
בכל מקרה, חבל שאני לא שמעתי על הבעיה, כי היה ביכולתי למצוא קבלה לספר.pazroמשתתףלאגודה אין כל אפשרות להקים אירוע כמו אייקון, לא מבחינת סדר גודל, לא מבחינת יחסי ציבור ולא מבחינת יוקרה.
לא כי אנחנו לא מסוגלים או רוצים, בעיקר כי כל הדברים האלו לא נפלו על אייקון בין לילה. אייקון נבנה אט אט במשך שנים, גדל ופיתח קשרים בארץ ובחו"ל. זה היה תהליך של המון עבודה קשה וגם מזל.מה שאני לא מבין זה איך יש כאן אנשים שקוראים לזרוק בהינף יד, דריסת רגל שיש לנו באירוע כזה. אירוע, שיכול בזכות הכח שיש לו, להשפיע על דברים. ליצור ולהשפיע על דעת קהל ברמה ארצית, ואפילו עולמית (אתם יודעים שיש סרטים ויוצרים שזכו בפרס אייקון שמפרסמים את הזכיה באתרי הבית שלהם).
הטענות שאייקון הוא אורי, ורק אורי מעצב את דמותו של אייקון היא שטות. השנה (ותסלחו לי שאני לא נכנס כאן לפוליטיקה הפנימית של אייקון) לאורי יש פחות השפעה על מהלך הדברים. בנוסף היתי גם רוצה להאמין שגם אני תרמתי לעיצוב דמותו של אייקון במהלך השנים. במחשבה שניה, אני לא רק רוצה להאמין בזה, אני אומר בצורה ברורה, אני ואנשים נוספים תרמו לעיצובו של אייקון במהלך השנים לא פחות מאורי או כל אחד אחר.יש משהו באייקון שמפריע לכם? בוא ותעזרו לשנות אותו במקום לשבת בפורום אפלולי (כל גווני האפור האלו לא עושים לי טוב) ולקטר כל היום.
בסופו של דבר, אייקון הוא אירוע משפיע, אירוע שיש בכוחו לשנות דברים. זה שאולי בשנים האחרונות השפעתה של האגודה על מהלך הדברים באייקון פחתה (וכשאני חושב על זה, אני יכול לשים את האצבע במדויק על הרגע שזה קרה ומי היה אשם בכך, אך זה לא המקום או הזמן לנושא זה) לא אומר שצריך לזרוק הכל. זה אומר שבשנה הבאה האגודה צריכה להתעורר יותר מוקדם, להתגייס למאמץ ולהתחיל לפעול במקום להתלונן כל הזמן.
pazroמשתתףובעיקר אני לא מבין את אותם אנשים הקוראים לוותר, כך סתם, על השפעה (קטנה ככול שתהיה) באירוע הגדול והמשפיע ביותר בארץ בתחום העסוק העקרי של האגודה.
נובמבר 30, 2008 בשעה 6:52 pm בתגובה ל: עדכוני הוועד 29/10/08: מזכירות האגודה, סטארבייס 972, שגרירות סאנידייל בישראל, אייקון 2008, אסיפה כללית, אייקון 2009, שינוי תקנוני, פנטסיה 2000, אמא"י #187959pazroמשתתףלא הצלחתי לקרוא את כל פתיל ההודעות, מתי שהוא הויכוח בין boojie לonyx התחיל חזור על עצמו יותר מדי.
אך בכמה עשרות ההודעות שכן קראתי שמתי לב לדבר אחד, אחר כל מילות ההיתגוננות של אוניקס עדיין לא הצלחתה לענות לשאלתי.
בנוסף רציתי לציין כי הטענה כי בגלל ההכרות שלי ושל ליאת אני לא זכאי לקבל תשובה רצינית, היא קצת מעליבה (אם להיות עדין) ומאוד לא רצינית.נובמבר 24, 2008 בשעה 4:59 pm בתגובה ל: עדכוני הוועד 29/10/08: מזכירות האגודה, סטארבייס 972, שגרירות סאנידייל בישראל, אייקון 2008, אסיפה כללית, אייקון 2009, שינוי תקנוני, פנטסיה 2000, אמא"י #187905pazroמשתתףאז אפשר תשובה יותר מעמיקה,
כי למרות שהעלת פקפוק בדבר מספר פעמים בעבר, אני אכן יודע קרוא וקרוא והיתי רוצה קצת יותר פרטים מעבר לכתוב בהודעה המקוריתנובמבר 19, 2008 בשעה 8:49 am בתגובה ל: עדכוני הוועד 29/10/08: מזכירות האגודה, סטארבייס 972, שגרירות סאנידייל בישראל, אייקון 2008, אסיפה כללית, אייקון 2009, שינוי תקנוני, פנטסיה 2000, אמא"י #187903pazroמשתתףלפת
נובמבר 15, 2008 בשעה 3:17 pm בתגובה ל: עדכוני הוועד 29/10/08: מזכירות האגודה, סטארבייס 972, שגרירות סאנידייל בישראל, אייקון 2008, אסיפה כללית, אייקון 2009, שינוי תקנוני, פנטסיה 2000, אמא"י #187902pazroמשתתףביטול אייקון?
כי קשה לי לראות איך אייקון יכול לקרות בטעות, ללא מישהו שינהל אותו.pazroמשתתףרוב הסרטים של פסטיבל הסרטים, לפחות מחצית מההרצאות, כל משחקי התפקידים ורוב רובם של אירועי החוצות.
-
מאתתגובות