הבדלי הגודל הם לא מוחשיים – אין שום אפשרות להשוות ביניהם, בהנחה שלא רואים אותם ביחד, או קרוב מאוד (מבחינת זמן) אחד לשני.
ובנוגע להבהוב – זה גם לא עוזר בכלל. הגולש הטיפוסי (אני) לא בוהה בתמונות, לראות אם הם אכן מהבהבות. וההבהוב גם לא מושך את העין – הפרסומות בתקופה האחרונה השתמשו בטריק הזה, ומאז הוא סווג כטריק פרסומי – מהסוג שלא רואים.
בשורה התחתונה – זה לא בולט מספיק. שינוי הטקסט, לדוגמה, ל"מותאם אישית", ייצור סמל בולט באופן מיידי, ולא בעלות רצינית במיוחד.