Preacher

התגובות שלי בפורום

מוצגות 15 תגובות – 46 עד 60 (מתוך 94 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: אז אם כבר הסתימה תחרות הסיפורים II #177722
    Preacher
    משתתף

    צ'יטוס בוטנים – טעם של במבה בלי המרקם המעיך והפרורים.
    הבמבה של האדם החושב!

    בתגובה ל: אז אם כבר הסתימה תחרות הסיפורים II #177713
    Preacher
    משתתף

    סיפור נחמד מאוד, אבל מה – אין מה להעיר עליו, בעיה רצינית בסיפור המפורסם בפורום זה.
    תחזור למעבד התמלילים, ותכניס בו איזה פגם, שגיאת כתיב, משהו שנוכל לדבר עליו.

    בתגובה ל: אם אני כבר כאן, #177712
    Preacher
    משתתף

    כל הקסם של הסיפור הוא שהחשמל מתנהג ככה! את רוצה לעקר את הדבר הכי טוב בו?
    אני תוהה מה היית אומרת על סיפורים של אתגר קרת אם הם היו מתפרסמים כאן.

    בתגובה ל: אז אם כבר הסתיימה תחרות הסיפורים, #177700
    Preacher
    משתתף

    וואו – זה היה הסיפור האהוב עלי בתחרות, וכמובן לא ניחשתי שזו את (ראי הודעה בתפוז בתחתית העמוד). כמה סיפורים שלחת סך הכל?

    בקריאה מעמיקה יותר יש משהו שחייב תיקון: צירוף המקרים המזעזע בו סי, מכל הכוכבים בגלקסיה, נוחתת נחיתת אונס בדיוק 50 מטר מהבחור שלמדה איתו באוניברסיטה. מצטער, זה משהו שאי אפשר לבלוע. ציפיתי שהוא יודה בגרימת התקלה בחללית שלה במכוון אבל זה לא הוזכר בסיפור.

    הזמן בסיפור קצר מדי. נראה כאילו סי יורדת מהחללית, ישר נתפסת ומועברת למערות, תוך דקות נקשרת למזבח, מצליחה תוך שעה-שעתיים לגרום לדיסנים לקרוא את כל כתבי ניטשה (והם קוראים מהר!) ומשתחררת. עוד כמה משפטים שיעידו על מעבר הזמן יעזרו מאוד.

    בפתיחה של הסיפור יש משפט או שניים עם ניסוחים שנראים כאילו תורגמו מאנגלית. זה משהו שראיתי אצל כל מיני כותבים כמו רון מייברג, תרגום ביטויים כמו "הוא קיבל רגליים קרות", או במקרה הזה, "לגרור את התחת שלה משם". גם "שגרות הב"מ" נראה כמו תרגום מספר הדרכה לתכנות.

    בתגובה ל: ארוע הסרטים הישראליים #166934
    Preacher
    משתתף

    האירוע התקיים ב-10 בבוקר אחרי שידור של פיי שהסתיים ב-2 בלילה. אני גר 20 דקות הליכה מהסינמטק ורציתי לבוא לארוע אבל עם השינה והכל הצלחתי לגרור את עצמי לאזור רק רבע שעה לפני אנטרפרייז. ואני גר ממש קרוב. מה עם אלה שגרים בחיפה וירושלים? אין מה לעשות, התנאים היו ממש לא אופטימליים.

    בתגובה ל: תחרות הטירוף הגלקטי, חור שחור בהומור? #166900
    Preacher
    משתתף

    הדברים הידועים ביותר הם גם הדברים שכבר צחקו עליהם הכי הרבה.
    ראינו כבר מספיק וריאציות על "לוק אני אבא שלך", התסרוקת של ליה, הקרחת של פיקארד וכו'.
    כשכל תחרות אביזרים הופכת לקרב חרבות אור (ככה זה היה בטירוף הגלקטי הקודם, בזה כבר לא הייתי) זה פשוט משעמם.

    לדעתי מה שצריך לעשות זה להמציא משימות שלא קשורות לסדרות מדיה ספציפיות, דברים כמו… כמו… כמו הטקסטים בדיסק שלך למען האמת, או כמו העלילות של ננס אדום. הבעיות של סקס בחלל, מוטנטים לא-ידועים (היה בג'יי לנו, יתאים גם לנו), דיבוב סרטי מד"ב ישנים, דברים כאלה. כמובן שאפשר לאזכר סדרות אבל כשזה נהפך לעיקר זה נהיה נדוש.

    בתגובה ל: ארוע הסרטים הישראליים #166899
    Preacher
    משתתף

    10 בבוקר… אחרי שראיתי פיי עד 2 בלילה… זה לא התחבר טוב.
    אבל באמת רציתי לבוא.

    בתגובה ל: ותודה לרז גרינברג.. #166888
    Preacher
    משתתף

    נאמר ראית סרט בלשי עם תעלומת רצח. להגיד "המשרת עשה את זה" יהיה ספוילר. להגיד "מוצאים בסוף מי הרוצח" זה לא ספוילר. ב-מונונוקי, העובדה שיש ארוע בעל קונוטציה דתית בסוף היא אמירה כללית מדי בשביל להיות ספוילר.

    בתגובה ל: מחפש מוכשרים/ות #166841
    Preacher
    משתתף

    תנסה לשים את ההודעה הזו בפורומים של קומיקס?

    יש ב-YNET ובנענע.

    ותפרט קצת מה בדיוק התוכניות שלך אם אתה רוצה שיקחו אותך ברצינות.

    בתגובה ל: החוקים שהופרו #177617
    Preacher
    משתתף
    בתגובה ל: החוזרים בתשובה #177541
    Preacher
    משתתף

    יש אותו בפרויקט גוטנברג למי שמתעניין.

    בתגובה ל: החוזרים בתשובה #177516
    Preacher
    משתתף

    לא יודע איך פרייה פיספסה את עניין הכנפיים, היהי לי ברור מההתחלה שלא מדובר על יהודים בשואה, רק מעצם העובדה שלא הוזכרו המילים "יהודים" או "נאצים".
    מה שעדיין לא ברור לי, מי הם אלה שמתעללים במלאכים ואלוהים. קורבנות השואה, שהחליטו להתנקם? הנאצים עצמם, שהגיעו לעולם הבא יהודי ולא רוצים להגיע לגיהנום? האנושות כולה? המסר של הסיפור יהיה שונה לגמרי בכל אחד מהמקרים. כנראה שהתשובה נמצאת, איכשהו, בזה ש"הם רצו להשפט כקבוצה" – זה המשפט היחיד שלא היה ברור לי.

    בתגובה ל: החוזרים בתשובה #177499
    Preacher
    משתתף

    סיפור שההסבר שלו לא נמצא בגוף הטקסט, כמו סיפור הנשף שלה בה היא "שכחה" לכתוב את הפואנטה (שלוש הנשים כאם, אישה, בת) ואח"כ התפלאה שאף אחד לא מבין את הסיפור

    בתגובה ל: סיפור: מעברים #177449
    Preacher
    משתתף

    ספרתי שתיים. מבחינתי אפשר לעבור על זה לסדר היום.

    אבל בשביל עלילה כזו, הסיפור ה-ר-ב-ה יותר מדי קצר. אין לנו מושג איזה מין שבט זה, מי הגיבורים, ומה הם רוצים. הופ! אנחנו ביער. הופ! אנחנו בשדה. הופ! בעיר – ועוד מעט לכוכב אחר – וכל זה בחמש שש פסקאות. אני מבין את הרצון להעביר מסר אבל "תעשיה/טכנולוגיה זה רע" הוא מסר כללי מדי ולא מחזיק סיפור – לא בלי דוגמאות יותר טובות וניסיון כלשהו ליצור הזדהות עם הדמויות, שבמקרה הזה הם לא יותר משמות שמופיעים וישר נעלמים.

    עוד משהו קטן – נבל לא נשמע כמו כלי נגינה שמתאים לשבט פרימיטיבי, ולהכות בנבל לא ממש יצור צלילים נעימים לאוזן – בנבל פורטים. וכמובן העניין עם הפלנטה, זו לא מילה שבן שבט פרימיטיבי ישתמש בה, ובעצם לא סביר שהוא יהיה מודע לקיומם של גופים כאלה.

    בתגובה ל: ספר/י על דבר מעניין שקרה לך בחופשת סוכות #177439
    Preacher
    משתתף

    אז אסתר = עשתורת כנראה, ואלי = אל. אבל עד כמה שאני לא מבין הרבה במיתולוגיה יוונית, אני לא מבין *כלום* במיתולוגיה כנענית חוץ משמות האלים.

מוצגות 15 תגובות – 46 עד 60 (מתוך 94 סה״כ)