ללא כותרת › ללא כותרת › פורום האגודה › מערכת הרישום בפנטזיקון
- This topic has 35 תגובות, 8 משתתפים, and was last updated לפני 20 שנים, 7 חודשים by pazro.
-
מאתתגובות
-
-
???משתתף
אתמול עמדתי 15 דקות בתור של 4 אנשים כדי לקנות כרטיס. כדי לקנות אותו, הייתי צריך להירשם, לתת את שמי, לקבל מספר ולחכות להדפסת הכרטיס האישי האחד שלי, שעלה 10 ש"ח.
רק לי זה נראה אוברקיל? אני לא מבין מה הצורך ברישום אישי של כל מי שרוצה לקנות כרטיס. זה יוצר עיכוב נוראי ולא ממש ברור לי איזו מטרה זה משרת. היום רציתי לקנות עוד כרטיס למשהו אבל אחרי שעמדתי במשך 10 דקות מאחורי שלושה אנשים בתור, פשוט נמאס לי והלכתי.
-
Boojieמשתתף
(בטח, בטח, זה לא באג, זה פיצ'ר), שלא מאפשר לקנות כרטיסים לחלק מהאירועים שנרשמת אליהם, אלא אם כן מבטלים את כל האחרים ו*אחר כך* רושמים אותך מחדש אליהם, כדי שתוכל לרכוש את הכרטיסים במועד מאוחר יותר.
העסק נסחב נוראות. חייבים למצוא דרך לקצר את התהליך. וזה באמת לא הגיוני שכל מי שרוצה כרטיס למשהו צריך להירשם. -
???משתתף
הנושא ידוע ובטיפול.
בתקווה לICON או לFC בשנה הבאה המערכת תיהיה הרבה יותר גמישה+אפשרות תשלום מראש ואי עמידה בתור. -
???משתתף
לדעתי, ההרשמה השמית חשובה מאחר ובאייקון הרבה אנשים השתמשו בכרטיסי חבר של חברים שלהם כדי לקנות כרטיסים בהנחה מאחר וההרשמה לא הייתה שמית.
ע"י הרשמה שמית, ניתן למנוע התחזויות + חברי אגודה שאיבדו את הכרטיס לא צריכים ללכת לדוכן האגודה כדי לקבל כרטיס חדש (החברות שלהם פשוט מופיעה במחשב על פי שמם). -
???משתתף
יופי, אז חסכנו את חמשת הכרטיסים שניקנו בהנחה שלא בצדק, אבל באותה הנשימה גם גרשנו את כל אלה שלא היה להם כוח לעמוד בתור רבע שעה בשביל כרטיס מסכן (וכן, במקרה אני אחד מהם).
-
Boojieמשתתף
שאנשים שבאו לרכוש כרטיסים *התבקשו* להציג כרטיס חבר, כן? בלי קשר לשאלה אם החברות שלהם מופיעה ליד שמם או לא. אני הצגתי את כרטיס החבר שלי ושל המלווה שלי יותר מפעם אחת. כך שאין כאן שום חסכון בעניין ההצגה של כרטיס חבר.
אדם שרוצה לרמות, לא תהיה לו שום בעייה, הרשמה או לא הרשמה. אין שום בעייה לרכוש כרטיסים על כרטיס החבר של מישהו אחר, גם עם ההרשמה.
אני לא חושבת שהיתרון לכאורה שבהקשיית חייהם של רמאים למיניהם משתווה לחסרון העצום שבסרבול התורים. -
NYמשתתף
שאני רוחש למיכה על העבודה העצומה שהוא השקיע בהקמת ובתחזוקת מערכת ההרשמה, אני לא מבין מדוע אנו זקוקים לה. אני לא רואה איזו בעיה נפתרת באמצעות המערכת הנ"ל, ובמה היא עדיפה על פני הנוהל הרגיל של הגעה ותשלום בקופה.
לדעתי אין צורך במערכת כזו. אם המקום בו אנו מקיימים את הכנס מאפשר קניית כרטיסים מראש (נדמה לי שהאפשרות קיימת בסינמטק) – מה טוב. אם לא – לא נורא.
ואולי יש גורם כלשהו שנעלם מעיני. אם זה המצב – השכילוני נא. -
Boojieמשתתף
שאפשר להזמין מקומות מראש, במיוחד לאירועים מבוקשים שצפויים להיות מפוצצים. אבל אני מן הסתם לא האדם לשפוט בעניין הזה, כי אני לא מכירה את השיקולים מספיק טוב.
בכל מקרה, המערכת דווקא נחמדה, ואני חושבת שכמה שיפורים קטנים היו מספיקים כדי לעשות אותה יעילה יותר. כמו, למשל, לאפשר לאנשים לקנות כרטיסים גם בלי רישום. כמו, למשל, לאפשר לאנשים לרכוש חלק מהכרטיסים שהזמינו בלי שיהיה צורך לבטל ולרשום מחדש את כל השאר. כי באמת אי אפשר לדעת בתחילת הכנס אם אנחנו באמת מתכוונים להיות בכל האירועים שיתקיימו מאוחר יותר, אבל בכל זאת אנחנו רוצים לשמור לעצמנו את האופציה.
אבל הכי נחמד יהיה אם תהיה אופציה לקנות כרטיסים מראש, לא רק להירשם.
אה, כן, משהו לגבי מספר הרישום: אנשים שרגילים לעבוד באינטרנט, רגילים *מאד* לזה שדברים כמו מספר הרישום נשלחים אליהם באימייל חוזר, כך שיש להם תיעוד. שמעתי כבר יותר מאדם אחד שפשוט לא שם לב שצריך לרשום את מספר הרישום עצמאית (גם לי זה כמעט קרה), וזה די מסרבל עניינים. כמו כן, באותו מקום שבו נרשמים צריך להופיע באופן *בולט* שיש להביא את מספר הרישום לכנס, כדי לפשט את תהליך רכישת הכרטיסים. -
עופר לובזנסמשתתף
קיימת בכנסים קודמים היא שאנשים לא יכלו לדעת אם ישארו להם כרטיסים לאירועים פופולריים אז ברגע שהקופה נפתחה ביום הראשון היתה התנפלות כללית על הכרטיסים, מה שאילץ את מי שרצה להגיע לאירוע הראשון של הכנס לבחור בין שתי אפשרויות:
1)להגיע ממש מוקדם כדי להיות בין הראשונים בתור- לחלק מהאנשים לא מעשי(אני גר בחיפה, כך שאני צריך לקום בסביבות חמש וחצי בשביל להגיע בערך בתשע לקופה- יש אנשים שעבורם זה הרבה יותר גרוע, אם אפשרי).
2)להיכנס באיחור לאירוע- דבר לא נעים אם זה אירוע שאתה ממש רוצה.שלא לדבר על העובדה שמי שרצה להגיע לאירוע פופולרי ביום השני היה צריך להקדיש מזמנו היקר ולהגיע ביום הראשון, לעמוד בתור ולקנות את הכרטיסים.
עם מערכת ההזמנות יש אפשרות להזמין מראש ולהיות רגוע שאני לא צריך לרוץ.
אישית אני חושב שפשרה היא הכי טובה- שחלק מהכרטיסים יהיו בהזמנה וחלק ידניים- כדי שמי שלא הצליח להזמין ו/או חסר אינטרנט יוכל עדיין להגיע לאירועים שהוא רוצה אם הוא מגיע בזמן מצד אחד, ואנשים שיכולים(ויספיקו) להזמין יהיו רגועים ויגיעו בלי להיכנס לפניקה של "יש כרטיס עדיין?"
-
אמברמשתתף
המערכת הזאת נבנתה עבור אייקון, ובאייקון הזמנת כרטיסים מראש היא חיונית, בגלל הצרכים של העמותה לקידום משחקי תפקידים. כך שהתוכנה ממילא עמדה לרשותנו . וכאן הקרדיט הוא לאורי פולגר ולדני גולדנטל, שהרימו את המערכת הזאת לקראת אייקון. מיכה עשה בה שינויים לכבוד פנטסי.קון, אבל המערכת המקורית לא נבנתה על ידו.
לטעמי, בתור קהל, הרבה יותר נוח לשבת בבית מול התכניה, להחליט בנחת מה אני רוצה לראות, להגיע לקופה לשלם במרוכז ולשלם במרוכז ולקבל כרטיס אחד. כאשר מדובר במי שהזמין כרטיסים מראש דרך אתר ההרשמה – המערכת הזאת הרבה יותר יעילה ונוחה מהשיטה הקודמת. נכון שהמערכת לא מהירה מספיק למי שרוצה סתם לקנות כרטיס אחד, אבל אני מקווה שלכנס הקרוב המערכת תהיה מהירה וידידותית יותר.
ואישית, מאוד לא נהניתי לראות את התורים בקופות. אבל מצד שני, גם שיטת הסליפים המודפסים במדפסת ביתית וכרוכים בגומיה, שהיתה נהוגה בכנסים קודמים היא לא גליק גדול.
הזמנה מראש נוחה מאוד למי שגר רחוק . כך הוא יכול להבטיח את מקומו באירועים מבוקשים מבלי לבקש טובות מחברים תל אביביים ומבלי לגלות שהוא הגיע מרחוק ואין כרטיסים לאירוע שהוא רוצה להרשם אליו. ומי שלא ראה את ההסטריה באיקון ובאבק כוכבים לגבי כמה מהאירועים המבוקשים, לא יודע עד כמה הזמנה כזאת היא חיונית.
בתור כלי ניהולי, המערכת הזאת נותנת כלים שהשיטה הקודמת אינה נותנת. בתור התחלה, היא מאפשר לגלות מראש איזה אירועים מבוקשים יותר ולנייד אותם לאולם מתאים חודשים לפני הכנס (כך למשל הועבר לעולם לא עולם לאולם גדול אחרי שהתברר שיש לו ביקוש גדול, בניגוד לתחזיות). היא נותנת אינדיקציות על מידת החשיפה של הכנס ומידת הענין שבו.
היא נותנת מידע בדיעבד (אחרי הכנס) על מספר המשתתפים ופילוח שלהם בלחיצת כפתור. מידע כזה הוא חיוני לכנסים עתידיים. והמידע הזה זמין לכל מי שיש לו הרשאה. כבר לא צריך לחכות שבועות עד שאחראי הקופות המותש יספור כרטיסים ויעשה סטטיסטיקה, מנהל הכנס יכול לקבל את המידע הזה מתי שהוא רוצה תוך שניות,, לפי איזה פילוח שהוא רוצה.
התוכנה מאפשר ניהול טוב יותר של הקופות, מאפשרת סיכומים של כספים ונתונים ונותנת מידע בזמן אמת, כל הזמן.
בנוסף, התוכנה הזאת הרבה יותר נוחה מבחינת הכנסת פרטי אירועים ובניית תוכניה ואתר מאשר השיטה הקודמת. היא מאפשרת לכמה אנשים לעבוד במקביל, והרבה יותר גמישות כאשר רוצים לתקן או לשנות משהו., היא גם נותנת ביתר קלות אינדיקציות לטעויות בפרטים קטנים. היא גם יותר נוחה לחיפוש אירועים.
חבל שלא שאלת אותי או את מיכה בכנס. היינו מסבירים לך בזמן אמת + דוגמאות עד כמה השיטה הזאת עדיפה על הקודמת. כי לא נראה לי שהפרטים הטכניים של ארגון קופה צריכים לענין מישהו בפורום.
אז נכון, שרוב מה שאמרתי לא ממש מענין את מי שתקוע בתור ארוך מדי (ובהגדרה -תור הוא תמיד ארוך מדי), ואנחנו עובדים על שיפור התכנה לאירועים הבאים. מצד שני, כמו שראיתי, חלק גדול מהעיכובים בתורים הם לא בהכרח בגלל התוכנה אלא בגלל שאנשים מתיעצים עם הקופאים ועם החברים בתור למה כדאי ללכת, ומתלבטים בתור במקום מחוץ לו.
-
NYמשתתף
שהמערכת הרבה יותר נוחה לנו כמנהלים מאשר מה שהיה בשימוש בשנים קודמות, אבל כרגע נראה שהבאגים (בלי קשר לעניין התורים) לא כל כך נוחים למשתמשים. כמובן, אם הנושא הנ"ל יפתר בכנסים הבאים, לי אין שום בעיה עם זה, ויהיו ברוכים כל העושים במלאכה.
מבחינת ניהול האתר והתוכניה – אה. אני חייב לומר שהייתי מקים אתר HTML פשוט בערך ברבע מהזמן שלקח לנו לעשות זאת עם המערכת. היא די מגבילה, מהבחינה הזו, והכנסת התכנים, בניגוד רב ל-HTML, היא כאב ראש ותחת, כי יש למערכת נטיה עזה לעשות מה שהיא רוצה. אני חייב, בהקשר הזה, לציין לטובה שוב את מיכה, שהצליח לפתור כמעט כל בעיה בתחום הזה. ועדיין – *כמה* עבודה היינו צריכים להשקיע!
אשמח לשמוע איזה פילוח בדיוק נותנת המערכת, אבל אם נראה לך שלא כאן המקום, את מוזמנת לכתוב לי בדוא"ל.
בכל אופן, תודה על התשובה המפורטת. -
???משתתף
זה שמי שנרשם, בגלל שלא צריך לשלם, פשוט נרשם להכל, בלי קשר אם הגיע לבסוף או לא. ככה "נגמרו" המקומות להרצאה של דידי, אבל רבע שעה לפני ההרצאה כשהתפנו המקומות השמורים שלא נרכשו לבסוף, פתאום שוב היו מקומות. אישית, זה היה לי פחות נוח, כי כבר שבוע מראש לא היה ניתן לשמור מקומות, ומצד שני הייתי חייב לחכות ממש לרגע האחרון כדי לקנות כרטיס.
-
???משתתף
גם אם *חייבים* את המערכת לצרכי ניהול קבוצות במשחקי תפקידים, אז – בבקשה בבקשה – לא להשתמש בה לכרטיסים להרצאות והקרנות. גם באייקון הקודם זה עיצבן אותי, אבל אז המערכת שימשה לרכישת הכרטיסים באולם אשכול בלבד, ככה שיצא לי רק פעם אחת להיתקל בה. אני לא חושב שיש תירוץ כלשהו שבגללו שווה לגרום לאנשים לחכות חמש דקות תמימות ולהכניס פרטים אישיים רק כדי להיכנס להרצאה או הקרנה.
-
עופר לובזנסמשתתף
יהיה הכי טוב- אפילו שאנשים ירשמו מראש עד שאי אפשר יהיה, עדיין יהיה מספר מסויים של כרטיסים שאפשרי לקנות בקופה ישירות, וככה לא יהיו מקרים כמו שלך(וגם אני נתקלתי בדבר דומה בפאנל גיימן כשישבתי בקופה).
-
אמברמשתתף
(פרט לאחד מעצבן), אלא שהמערכת קצת מסורבלת לשימוש, לפחות בכל מה שנוגע להוצאת כרטיסים.
ולגבי ההשוואה בין שני סוגי האתרים, עבדתי עם האתרים של כנסים אחרים ועבדתי עם המערכת הזאת, ולטעמי המערכת הזאת היא הרבה יותר נוחה להכנסת תכנים , בעיקר כשרוצים לעשות שינויים.
המערכת מאפשרת לכמה אנשים להכניס תכנים במקביל לאתר, היא מאפשרת לעשות שינויים של הרגע האחרון תוך שניות (חשוב מאוד כשמדובר במשחקי תפקידים), והיא נותנת שליטה למנהל/אחראי תכנים על מה שקורה שם, והוא יכול לשחק עם הנתונים, אפילו רק כדי לעשות נסיונות. התכניה הממוחשבת בנויה ככה שהיא מאפשרת בקלות לגלות טעויות קטנות כמו טעויות במיקום ובשעה. היא מאפשרת למנהל/אחראי תכנים גישה ישירה לתכנים, מבלי לנג'ס שוב ושוב למנהל האתר.
מבחינת המשתמשים, היא מאפשרת מנוע חיפוש, ומאפשרת כניסה מהירה מהתוכניה לכל אחד מהתכנים.
לדעתי, ההשוואה שלך לוקה בחסר כיוון שבכנסים קודמים ידעת כמה עבודה * אתה * השקעת בהעלאת האתר, אבל לא כמה עבודה * אני * השקעתי בהכנת החומרים ובביצוע שינויים אחרי זה. להערכתי, המערכת הזאת חסכה לי * המון * עבודה באייקון. העלאת התכנים הראשונית כרוכה * בקצת * יותר עבודה מאשר באתרים הקודמים, אבל זה התקזז ובגדול כשנוצר צורך לעשות שינויים.
המערכת כיום מאפשרת פילוח לפי חברים/לא חברים, מגיעים/לא מגיעים, גילאים, הזמנה מראש/רכישה במקום, היא מאפשרת לעשות הצלבות (כמה ממעריצי באפי הגיעו להרצאה של דידי למשל) ועוד כמה דברים שקשה לי לדמיין עכשיו. מספרי אנשים שמגיעים והפילוח לחברים/לא חברים הוא חשוב במיוחד לתכנון של כל כנס עתידי.
אז נכון, גם בשיטות הישנות המידע הזה היה זמין, בסופו של דבר, אחרי שאחראי הקופות עשו סדר וספרו את הנתונים. בתוכנה החדשה, הנתונים נגישים לכל בעל הרשאה בזמן אמת תוך דקות, בלי לספור ידנית, בלי לחכות לאחראי הקופות המותש.
-
אמברמשתתף
אבל צר לי, תורים (ארוכים ומעצבנים) היו גם בקופות הסינמטק, זו לא איזו תופעה ייחודית למערכת הכרטיסים של פנטסי.קון. וחלק מהתורים הם גם תוצאה מכך שאנשים בחרו להתלבט לגבי לאן הם רוצים ללכת דווקא בקופה ולא לפני כן.
-
NYמשתתף
(בהיותי האדם שביצע אותם בפועל, באתרים הקודמים), אבל זה לא ויכוח לכאן.
בכל מקרה – הסרבול ואי הסדר הכרוכים בהזמנה במערכת כיום (מצד המזמין) הם חסרונות גדולים מאד לדעתי. אני בטוח שניתן לשפר זאת, אבל לשם כך העניין צריך להיות על סדר היום. צריך לתכנן את השינוי לפני ביצועו, צריך לשים מישהו מלמעלה שיגיד למתכנת "צריך להיות X ולא Y", וצריך לדאוג שהמערכת תבצע בדיוק, אבל *בדיוק* את מה *שאנחנו* צריכים, ולא להסתפק בשאריות של משהו שתוכנן בכלל למשימה אחרת.
לו הייתי מתכנת PHP או מה-שזה-לא-יהיה בעצמי, הייתי מבצע זאת ודי. כיוון שלא זה המצב, ובהיותי, למרות הכל, מתכנת המתמחה בממשקי משתמש, הריני מתנדב לעזור ולפקח על נושא הממשק כאשר ימצא המתכנת המתאים.
ועד שמתבצע השינוי הנ"ל, אסור להשתמש במערכת למרות כל יתרונותיה, כיוון שהיא לא נוחה *למשתמשים*, ל*לקוחות* של הכנס, וזה הפקטור החשוב ביותר. זו דעתי. -
Boojieמשתתף
והאפשרות להזמין כרטיסים מראש לאלה שבאים לכנס מרחוק, כמו שכבר אמרו כאן, היא ברכה.
לדעתי, השיפורים שנחוצים בה ושיקצצו את התורים הם שיפורים קטנים בלבד. היו שם כמה מאפיינים של הנדסת אנוש שלא פעלו כמו שצריך – למשל, עניין מספר ההזמנה. לדעתי, צריך לשקול בכנסים הבאים לוותר על ההזדהות באמצעות מספר ההזמנה ולעשות את ההזדהות על פי שם, אפשרות שממילא קיימת. הקלדת שם למערכת לא לוקחת הרבה יותר מאשר הקלדת מספר, וייחסכו ככה כל הנסיונות להיזכר, כל החיפושים אחרי פתקים, והעיכובים של "אוי, לא זוכר, לא רשמתי, לא חשבתי, לא זכרתי".
אפשר לשקול להקצות מסוף אחד לאלה שנרשמו מראש ומסוף אחד לאלה שלא, דבר שיקצר תהליכים עבור אלה שנרשמו מראש.
ושוב, הרבה בלגן היה נחסך אילו המערכת הייתה תומכת במכירת כרטיסים לאירועים בודדים, ולא התהליך המסורבל של בחירת אירועים-מכירה-ביטול אירועים אחרים-רישום מחדש.
התחושה שלי, אולי היא נובעת מחוסר ידע, אבל זו התחושה שקיבלתי בכנס, היא שחלק מהבעייה היה שהמתנדבים שמכרו כרטיסים לא הכירו מספיק טוב את העבודה, ואולי חלק מהשיפור צריך להיות נוהל מכירת כרטיסים משופר ומוגדר טוב יותר, ותרגול טוב יותר של השימוש במערכת. היה הרבה סרבול שפשוט לא צריך היה להיות, כשהמתנדבים שעל המכירה היססו וחיפשו מה בדיוק הם אמורים לעשות עכשיו. אני יודעת, יש חסרון במערכת שלא מתרגלים את השימוש בה באופן רציף אלא רק פעם בחצי שנה, כך שאיש לא הופך מזה ל"קופאי מתורגל", אבל עדיין אפשר למצוא דרכים לשפר קצת את התרגולת.
אגב, שלא ישתמע מכאן שיש לי ביקורת על המתנדבים בקופות. הם היו נורא נחמדים גם כששיגעתי להם את השכל, ועשו אחלה עבודה. אבל לפעמים אפשר לעשות את זה יותר טוב. -
Boojieמשתתף
כלומר, כשמישהו מתחיל להתלבט, אומרים לו "בבקשה תתלבט בצד" ומשרתים בינתיים את הבא בתור.
-
אמברמשתתף
לא ממש מענין אותי עד כמה * לך * היה קל לבצע שינויים במערכת הקודמת .
שוב, כי אתה לא יודע כמה זמן לקח * לי * להכין את הטקסטים והחומרים להעלאה לאתר, להעביר כל שינוי (כולל להסביר לך במה מדובר, ואיפה בדיוק לשים את הפסיק, ולבדוק שאכן הזזת את הפסיק הנכון).
למנהל/אחראי תכנים המערכת הנוכחית הרבה יותר נוחה לשימוש, חוסכת זמן בהעלאת תכנים ומייתרת את הצורך בגורם מתווך שיעשה את העבודה בפועל. זה הרבה פחות עבודה, וזה מצריך רק בנאדם אחד להעלאת תכנים לאתר ולא שניים.
אבל שום דבר מזה הוא לא ויכוח לכאן. אני לא חושבת שזה מענין מישהו איזו מערכת נוחה יותר לשימוש מארגני כנסים.
להערכתי, כמשתמש, המערכת הזאת הרבה יותר נוחה מהקודמת. אלה גם הפידבקים שאנחנו קיבלנו בשני הכנסים הקודמים שהשתמשנו בה.
בכל מקרה, יש כוונה לעשות תיקונים במערכת לקראת אייקון לאור הלקחים של פנטסי.קון ושל ביגור (שמשתמשים באותה מערכת בשינויים קלים).
-
אמברמשתתף
אפשר למצוא נרשמים גם לפי שם. זה פשוט יותר נוח כאשר מדובר באנשים בעלי שמות בעייתיים – קשים לאיות או שכיחים מדי.
-
יעלמשתתף
עם חדרי הרצאות בגודל נורמלי, ואז לא יהיה צורך להרשם מראש, כי הסבירות שיאזלו הכרטיסים תהיה יחסית נמוכה.
בחדר הרצאות עם מאה מקומות ואופציה לעמוד/לשבת על המדרגות הבעיה פשוט לא תתעורר.
דרך אגב, אני *משוכנעת* מעבר לכל צל של ספק שהיו אנשים שכלל לא טרחו להגיע לכנס אחרי שראו באתר שאזלו הכרטיסים כמעט לכל ההרצאות (שהיו החלק החזק בכנס) – וזה הפסד רציני עבורינו. בסופו של דבר באף הרצאה שהייתי בה לא נאלצתי לעמוד (סגל היו אמורים לעמוד אם אין מקומות), ותמיד היו כמה מקומות פנויים שיכלו להתמלא באותו חובב שנשאר בבית כי חשב שאין כרטיסים.
-
???משתתף
אני צריך לדבר עם גרומיט וארז, אולי נשדרג את כרטיסי החבר למשהו יותר "הייטקי".
-
אמברמשתתף
גדולים, ועדין החשש הזה קיים ועובדה שהיו גם אז כמה הרצאות שלא הצלחנו לדחוס יותר אנשים.
-
???משתתף
היא נושא הדוחות והסטיסטיקות.
לדוגמא, לפני תחילת הכנס היו רשומים במערכת בערך 500+ אנשים (אני משמיט את המתנדבים ואנשים שביצעו רישום כפול). כרגע יש קרוב ל650 איש (שוב ללא כפולים וללא מתנדבים). כלומר, בזמן הכנס עצמו נרשמו 150 איש נוספים.
אני חושב שזה מספר יחסית נמוך, כלומר, הפרסום לא ממש עבד (אם היה בכלל).בכל מקרה, אנחנו שוקלים לבנות מערכת חדשה דנדשה לעתיד, או לשפצר קשות את המערכת הקיימת.
כל הבעיות שנתגלו בכנס הזה יתוקנו, המערכת החדשה תיהיה הרבהיותר טובה. מה גם שאני מנסה לחשוב על דרך שבה מי שהזמין כרטיסים מראש (ואולי אפילו שילם מראש) יוכל לקחת את הכרטיסים שלו בעמדה נפרדת סטייל קולנועפון.
-
יעלמשתתף
אמנם יש לו פי שלושה אירועים לבחור מתוכם – אבל עדיין אי אפשר להשוות את כמות הקהל יחסית למספר המקומות בכל אולם.
-
אמברמשתתף
יהיה קהל גדול פי ארבע?
-
pazroמשתתף
לא עבדה בהתאם לצפיות גם באיקוון. גם לפני איקון אמרתי שצריך לבנות משהוא חדש ויעיל שיעפשר לנו להוציא דוחות וסטיסטיקה כמו שצריך.
המערכת נבנתה כדי לענות על צרכים שונים מהצרכים של האגודה ולכן הבעיה בלהסב אותה לצרכינו. נכון האפשרות להזמין כרטיסים מראש ניראת כמו דבר טוב לעשות, אך לדעתי אפשרות זו לא שווה את כל הבעיות שהיא יוצרת.
-
יעלמשתתף
ואני בטוחה שאם הכרטיסים לא יאזלו כל כך מהר באתר, אז יבואו יותר אנשים. אני ראיתי הודעות בפורומים בנוסח: "חשבתי לבוא לראות מה זה, אבל ראיתי שאין בכלל כרטיסים". ואני בטוחה שעל כל אחד שכתב דבר כזה בפורום היו עשרה שחשבו אותו דבר אבל לא כתבו (כך שגם לא היתה הזדמנות לשכנע אותם לבקר בכל זאת).
אם יש לנו מאה מקומות באולם, אפשר להקצות למשל 70 מקומות לרישום מראש, ולהודיע באתר (מה שהיה נורא חסר הפעם) שיש עוד X מקומות שיוצעו למכירה רק ביום הכנס.
אבל באולם של 40 מקומות זה בעייתי משהו.
-
NYמשתתף
לא מסכים, אבל לא מעוניין לנהל ויכוח ציבורי בנושא.
באשר לפידבקים מהמשתמשים – הרי את מקבלת אותם כרגע. כולי תקווה שמנהלי איקון ושאר הכנסים שבדרך ישכילו להסיק מכך את המסקנות הנכונות. -
אמברמשתתף
להוציא דוחות וסטטיסטיקה כמו שצריך, הרבה יותר מהשיטה הקודמת. עובדה שדובי הצליח להוציא ממנה דוחות משובחים ואינפורמטיביים מאוד באייקון. וגם אני השתמשתי באפשרויות שלה לא מעט.
רק שכמו כל דבר, המערכת עובדת על עקרון הזנזי (זבל נכנס, זבל יוצא). אם לא מתדרכים את המתנדבים כמו שצריך, אם הם לא ממלאים את הרובריקות נכון בגלל לחץ או חוסר הבנה או חוסר אכפתיות -אז באמת היא לא עוזרת. אבל את זה אפשר גם להגיד על טפסי הקופה האחרים.
-
אמברמשתתף
מסתפקת באתר האגודה בתור מקור לפידבקים ולאינפורמציה.
במקרה שלא שמת לב, עמדתי רוב הכנס בקופות, ראיתי את התור ואת המתנדבים, דיברתי עם לא מעט אנשים עכשיו וגם אחרי אייקון לגבי המערכת. דיברתי עם אנשים מביגור וגם מיכה עשה את התחקירים שלו ויש לי גם בסיס טוב להשוואה לעומת המערכת הקודמת.
אני חושבת שהמערכת הנוכחית היא שיפור גדול לעומת השיטה הקודמת מבחינת הקהל. היא שיפור עצום לעומת השיטה הקודמת מבחינת המנהלים.
האם זו המערכת האופטימלית? אף אחד לא חושב כך, אפילו לא המפתחים של המערכת. האם לא ניתן לעשות שיפורים? חייבים לעשות שיפורים. ועדין בחישוב כולל, המערכת הזאת היא שיפור עצום לעומת השיטות הקודמות.
-
ארזמשתתף
זה לא מכבר, ומי ישקבל את החדשים יווכח בכך. קיים מלאי ל- 2004 ול- 2005.
אחרי זה, אין לי בעיה לשדרג שנית לכרטיסים הכוללים נצנצים ואורות מהבהבים מכל צידיהם, כולל לוגו האגודה בכחול זרחני ושם החבר/ה באותיות זהב בולטות. -
pazroמשתתף
המערכת לא מאפשרת להוציא דוחות שימושיים. מה שהמערכת מוציא היא פירוט של כל הכרטיסים ביחד, פשוט אסון.
אנחנו צריכרים להוציא דוחות ישאפשרו מיון לפי קופהמתנדב מסוים, משמרת, שעות וכו'.
לפי איך שהמערכת מעוצבת היום, אין אפשרות מעשית לעקוב אחרי מצב הקופה. ובנוסף המימשק לא מספיק נח וברור. -
אמברמשתתף
שבו יש שמות אירועים והמחירים ששולמו עבורם ומתי הכרטיסים נקנו. מיון של דו"ח האקסל לפי אירועים ומחירים ושעות מאפשר לך לקבל את המידע הזה לגבי כל אירועי הכנס בכל זמן נתון ואחרי שהכנס נגמר.
נכון, זה לא מאפשר לך להוציא את הפרטים לפי הקופות/מתנדבים . אבל גם כיום המידע לא זמין לך, לפני שאתה מסדר את הטפסים בסוף אייקון וגם כיום אתה לא יכול לעקוב אחרי המצב בקופות תוך כדי עבודה. בקיצור, גם עם המערכת הזאת מצבך לא יותר גרוע ממה שהיה קודם באספקטים האלה.
ושוב, יעשו תיקונים במערכת לקראת אייקון הקרוב, הן לאור לקחי פנטסי.קון ולאור לקחי ביגור. אני מציעה שתדאג להעלות את הבקשות שלך בזמן למי שיעבוד על המערכת.
-
pazroמשתתף
נכון ובדוח (לפחות ע"פ הגרסה שהיתה באיקון) יש שלושה סוגי מכירה רגיל מוזל וחינם. להוציאה מזה מה היה המחיר המדויק של הכרטיס זה בלגן, כי היוה כמה אירועים עם 5 דרגות מחיר.
-
-
מאתתגובות