ללא כותרת › ללא כותרת › פורום האגודה › מעוניינים במבצעים?
- This topic has 6 תגובות, 5 משתתפים, and was last updated לפני 15 שנים, 8 חודשים by ???.
-
מאתתגובות
-
-
Onyxמשתתף
שלום לכולם,
תהייה לי אל חברי האגודה השונים. חשתי שמן הראוי לנסות ולפצוח בדיון קל בנושא בפורום, ולו על מנת לקבל מושג קלוש באשר לדעתם של אנשים שאינם נמנים על קבוצת מקבלי ההחלטות, קרי, הוועד.
מפעם לפעם עולות וצצות בקשות שונות להפיץ במכתב החודשי פרסומת לאירוע כזה או אחר הקשור למד"ב ופנטזיה, או בקשה להצבה של באנר פרסומי באתר. במרבית הפעמים מדובר בעסקת חליפין שיכולה להיטיב עם האגודה. כדוגמה אפשר לציין מצב שבו בתמורה לבאנר פרסומי אודות ספר כזה או אחר ניתן לקבל ספרים חינם, או בתמורה לפרסום לסרט כזה או אחר, תקבל האגודה לידיה מספר מסויים של כרטיסים חינם.
היכן אתם סבורים שעובר הגבול בין הטרדה פרסומית של חברי האגודה ובין דאגה לאינטרסים שלהם? האם פרסום במכתב החודשי יעכיר את רוחכם? האם תקבלו בהבנה באנר פרסומי אם תדעו שכתוצאה מהבאנר המוצב תגריל האגודה כרטיסי חינם לסרט או את הספר בין חברי האגודה הרשומים?
אבקש, בכל לשון של בקשה, להשאיר את כלי המשחית בבית ולנסות לענות באופן ענייני, היות ובאמת ובתמים הייתי שמח לשמוע קצת יותר קולות מהשטח.
תודה,
אמיר ארד,
יו"ר. -
גלמשתתף
בתנאי שההטבות שחברי האגודה מקבלים הן בחינם לגמרי.
מנסיון העבר, רוב מבצעי הרכישה במחיר מוזל פשוט לא ממש עבדו.כמו כן, רצוי גם לא להגזים עם הפרסום – מוצר אחד או שניים בחודש לכל היותר.
*לגבי אופי הפרסום:*
באנר באתר האגודה:
לדעתי זה לא מזיק. מי שלא רוצה שלא יקליק. אבל רק אם מדובר בבאנר יחיד במקום שלא מפריע לעיון באתר, וזה לא באנר קופץ/מרעיש/בוהק/מעצבן באופן כללי.במכתב החודשי:
בטקסט עצמו – אין בעיה, כל עוד מדובר בטקסט קצר וקולע שמדגיש את ההטבה לחברי האגודה. אפשר גם להוסיף תמונה קטנה. [ולעמוד בדדליין של המכתב ]
פלאייר כקובץ (למשלוח במייל) או דף מודפס (למשלוח בדואר רגיל) – בהחלט לא.בשנתון שמחליף את המימד העשירי:
אפשר למכור מודעות כל עוד זה לא ייראה כמו המוספים של סוף השבוע (שישה עמודי פרסום ושני עמודי טקסט).*לגבי חלוקת ההטבות:*
כדאי לקבוע כמה חוקים בסיסיים –
למשל –
> חבר אגודה יהיה זכאי לקבל רק מתנה אחת בשנה (כדי שלא ייווצר מצב שמישהו יזכה בשתיים או יותר ואחרים בכלל לא).
> משלוח המתנה (במקרה של ספר וכד') יהיה על חשבון המפרסם או על חשבון האגודה – לא על חשבון חבר האגודה שזכה במתנה. גם לא להסכים לדרישה שצריך לבוא לקחת את המתנה למשל מחנות מסויימת בת"א. מישהו שגר בנהריה, אילת, או אפילו חיפה וירושלים לא בהכרח יבוא לת"א רק בשביל זה וזה לא הוגן.
> במקרה של כרטיסי קולנוע – אשמח אם יהיה גיוון בבתי הקולנוע ולא יהיה מדובר בהטבה לתושבי גוש דן בלבד. -
נועה רייכמןמשתתף
עם ההגבלות של גל – בדגש על התחשבות בחברים שמחוץ לגוש דן (מבחר בתי קולנוע !) – בהחלט כן
-
בייזלמשתתף
אני מצטרף לקו הזה, גל ניסח דגשים טובים.
-
Onyxמשתתף
גל,
דגשים מצויינים,
אני שמח ששאלתי, לקחתי את הדגשים לתשומת ליבי –
בנושא בתי הקולנוע נעשה מאמץ, כנ"ל בנושא הספרים.
אם תהיה לנו אפשרות לפרסם במכתב החודשי בטקסט רגיל, בתמורה להנחה של 20-40% או משהו בסגנון, למה אתה חושב שלא כדאי לתת לחברי האגודה את היכולת לממש את המבצע, למרות הניצול הנמוך של מבצעים אלו, הרי חלק מהבעיה, שלי לפחות כיו"ר, היא שהייתי רוצה להרגיש שהאגודה עושה יותר למען חבריה, גם אם מדובר רק בהנחות.
אתה אומר שאנחנו צריכים לדחות מכל וכל את ההצעה להנחות ברכישת ספרים? גם אם מדובר בפרסום של מספר שורות טקטס במסגרת המכתב החודשי?
-
גלמשתתף
למיטב ידיעתי ההיענות היתה נמוכה למדי (וזה עוד בתקופה שנשקנו ל-500 חברים). כלומר, תשאל את רני וינשוף ועם עובד וכולי, אבל אני יודע בוודאות שזה היה המצב למשל עם לייזר קלאב (DVD) שרק חברים בודדים ניצלו את הקופון שהם הציעו לנו. אני גם זוכר שהיה מבצע של חבר מביא חבר בתמורה להנחה של 75% על כמה ספרים ורק 4 חברים ניצלו זאת (ואני בתוכם).
אין לי התנגדות לפרסם טקסט בתמורה להנחה, אבל אני פשוט חושב שזה לא ממש יעבוד וירתיע שיתופי פעולה על חסויות ומבצעים עתידיים שעשויים להיות יותר טובים. -
???משתתף
בתנאי כי ההטבה תהייה לאגודה ולא פרס כזה או אחר לאדם כזה או אחר.
למשל סכום כסף לפעילות הבאה של האגודה וכו'…
להפוך את "שטחי הפרסום" של האגודה לכלי לזכיה אינדבידואלית לא נראה לי.
בלי קשר, לפרסם מבצעים לחברי האגודה, אם הם "באמת" מבצעים (מה שקשה כיום בעידן סטימצקי , 4 ב 100, ונקודות לאומי קארד וכו'…. ) אז גם אפשר.
-
-
מאתתגובות