ריצ'רד פיין היה לוחם איכות הסביבה. כך כולם חשבו.
"הגבלה על כריתת היערות. פיקוח צמוד." הוא הכריז. הוא סחף את כולם למאבק.
אבל מטרתו האמיתית הייתה להפוך ליצרן הנייר היחיד בעולם. שוק של מאות מיליארדים.
הייתי בטוח שהגיע סוף עידן הנייר. ה-epaper היה פשוט מוצלח יותר (אחרי הכל, אני פיתחתי אותו). הוא הכיל הרבה יותר חומר, הזכיר לך פגישות, לא תפס הרבה נפח ולא שקל הרבה. למרות שהוא יכול היה להתקפל רק לשניים (במפרק המיועד) הוא נראה כמו נייר, והיה לו גם מרקם דומה.
בכל זאת אנשים העדיפו את הנייר השמרני – בעיקר בגלל הקמפיין הענק שמימן פיין.
החלטתי: אני הולך לפוצץ את מפעל הנייר של ריצ'רד פיין. עשיתי את זה. אכן הגיע סוף עידן הנייר.
אני מצטער ששימוש בשירותים הפך לעניין כל כך כואב.